fcbfans.ch
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Für de Seelefride!!!

3 verfasser

Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Für de Seelefride!!!

Beitrag  BadenerJunge54 Mi 23 Apr 2008, 12:12

MIR SIND EUCHI, EUCHI BADENER JUUUHUNG UND MIR KÄMPFED MIT EUCH, BIS ZU BITTERE TOOOOD. APLAUS

Ich bedanke mich im Name vo allne badener Jungs, dass Ihr alli treui badener Fans sind.
Mir erwarted euch unterstüzend am nächschte Heimspiel im ESP, gäge de FC Tugge, wo mer de nögscht bedütend Schritt richtig Challange Leage überwältige werdet.

Hart am Limit, für de Seelefride

Danke, badener Jungs pirat Für de Seelefride!!! 112828

BadenerJunge54

Anzahl der Beiträge : 11
Anmeldedatum : 23.04.08

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty nöd vergässe

Beitrag  BadenerJunge54 Mi 23 Apr 2008, 12:22

Mobilisiere Lüt für die Matches!!

Sehr wichtig!

BadenerJunge54

Anzahl der Beiträge : 11
Anmeldedatum : 23.04.08

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Re: Für de Seelefride!!!

Beitrag  BADEN Mi 23 Apr 2008, 20:48

Wie wärs wenn ehr zBade ide Stadt Lüüt mobilisiere..wörd sicherlich viil geh wo wörde cho..

z.Bade ishcs problem..stadion isch am arsch vo de wält...und 3-4 Kilometer vo de stadt entfernt...drum schisssts di meischte lüüt ah, öbere fahre..(am beschte wär es neus stadion ide au unde Razz )

aber ich denke wörkli wenn mer ide stadt uf fans jagt got..werd mer sicher s paar jungs und mädels finde..
BADEN
BADEN

Anzahl der Beiträge : 407
Ort : 5400
Anmeldedatum : 13.11.07

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Re: Für de Seelefride!!!

Beitrag  Reto Mi 23 Apr 2008, 21:39

wenn öpper z fuhl esch is esp ussezfahre de söllers lo sie.ide au unde hettemer ned meh zueschauer vorallem chammer det ned rächt zue fahre mitem auto.s händ ned viel vereine s stadion diräckt ide stadt meistens esches liecht usserhalb.
Reto
Reto
Admin

Anzahl der Beiträge : 189
Alter : 42
Anmeldedatum : 04.11.07

http://fcbfans.ch

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Re: Für de Seelefride!!!

Beitrag  BADEN Mi 23 Apr 2008, 22:31

jo aber zbade isch chly sehr usserhalb för so e chlyni stadt..wie ich finde.

dazue no...zu de ussag: de söt ers jo sy loh...gnau wäge so sache lauft do jo ned viil...keine wett öbis bewege. daisch do s grosse Problem...drum findi so sache wie 54 ned emal so schlecht!!!

ich merks scho a wettige, wos stadion zmiz dine isch(wohne grad ide nöchi) dlüüt wo verbi laufe, gönd automatisch is stadion..und fislisbach as wohnort isch grad nebem stadion, und relativ viil lüüt vo fislisbach gönd ad badematch..wels halt nöch isch...isch jo wohl klar..dass es keis nois stadion för bade git..drum lömers sy..

jede het sini meinig..
BADEN
BADEN

Anzahl der Beiträge : 407
Ort : 5400
Anmeldedatum : 13.11.07

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Re: Für de Seelefride!!!

Beitrag  Reto Do 24 Apr 2008, 22:53

mer merkts scho das du no nie oder ersch ca 2 mol usswärts ammene bade matsch gsie besch de wörtsch nämli merke das a andere ort no viel weniger los isch.

s esp esch ideal so wies esch es brucht ned meh und ned weniger

grossi schprüch mache aber meistens wenn d spiel send dehei hoke chan jede.

Mer fahre scho set 7 johr a jedes uswärtspiel und a jedem heimspiel simmer debie und bes jetzt simmer zu 95% immer die aktifscht badener fangruppe gsie die andere händ zwar meh masse aber viel stimmig händs dermit au nonig gmacht bes uf de letscht matsch
Reto
Reto
Admin

Anzahl der Beiträge : 189
Alter : 42
Anmeldedatum : 04.11.07

http://fcbfans.ch

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Stönd uf!

Beitrag  BadenerJunge54 Fr 25 Apr 2008, 10:35

Verdammt, de Reto hät voll rächt und ich schlüss mich Ihm A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ALLI sölled sich für Ihre Heimatsclub isetze! MIR MÜEND DAMPF MACHE!!!! nöd um suscht simmer 1. I de Liste! Beweged euchi Ärsch a die Mätsch, ab jetzt simmer nämmli es paar naase meh ...Respäkt am Reto wo sit 7 Jahr jedes Spiel gseht.

BadenerJunge54

Anzahl der Beiträge : 11
Anmeldedatum : 23.04.08

Nach oben Nach unten

Für de Seelefride!!! Empty Re: Für de Seelefride!!!

Beitrag  Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Nach oben


 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten